Шрифт өлшемі:

Түс схемасы:

Cargo Bike жобасының жетекшісінің «Транс-LOGISTICS Қазақстан» журналына берген сұхбаты

Магдебургтегі Отто-фон-Герике университетінің «Логистикалық көлік жүйелері" зерттеу тобының жетекшісі, тұрақты логистика үшін қалалық логистика мен жаңа технологияларды жоспарлау бойынша сарапшы, сондай-ақ Cargo Bike жобасының жетекшісі Том Ассман «Транс-LOGISTICS Қазақстан» іскерлік журналына сұхбат берді.

Том өзінің сұхбатында жүк велосипедтерін шағын және орта бизнесте, сондай-ақ азаматтардың күнделікті өмірде қолдануы негізгі инфрақұрылыммен қамтамасыз етілуі керек: мамандандырылған велосипед дүкендері, қауіпсіз тұрақ орындары (әсіресе көп пәтерлі үйлерде тұратындар үшін) және қызмет көрсету.

Сондай-ақ, жүк велосипедтерін пайдалануды ынталандырудың негізгі мәселесі қаржыландыру болып қала береді, өйткені жүк велосипедтері әдеттегіден қымбат. Алайда, тағы бір маңызды фактор-тасымалдау тораптарын, яғни микро-хабтарды — тауарлар жүк велосипедіне жүк тиейтін көлік құралдарынан тиелетін шағын құрылыстарды қамтамасыз ету. Микро-хабтар жеткізу орнына жақын жерде орналасуы керек, өйткені барлық жеткізілімдерді орындау үшін жүк велосипеді күн ішінде екі-үш рет оралуы керек.

Осылайша, егер сіз осы шарттардың орындалуын қамтамасыз етсеңіз, жүк велосипеді фургонды алмастыра алады және сәлемдемелерді жеткізу бойынша ірі компаниялардың еуропалық пилоттық жобаларының тәжірибесі көрсеткендей, тіпті ақша үнемдейді.

Бұл туралы қалалық велосипед логистикасының негіздері ашылған, пайдаланудың практикалық мысалдары келтірілген және жүк велосипедтерін ауыстырып тиеу орталықтарын жоспарлау процесі сипатталған «Жүк велосипедтері хабтарын жоспарлау» нұсқаулығынан білуге болады.

Нұсқаулық қол жетімді МЫНА ЖЕРДЕ.

Толық сұхбатты «Транс-LOGISTICS Казахстана» журналында оқуыңызға болады.


Cargo Bike жобасы

Жоба Қазақстандағы Cargo Bike және жергілікті логистикалық хабтарды көбірек пайдалануға бағдарланған жаңа тұрақты шешімдерді ілгерілетуге бағытталған.

Осы жоба шеңберінде DKU LogCentre коммуникациялық және трансферттік логистика орталығы жаңа тұрақты қалалық логистикалық шешімдерді бастамалауға бағытталған семинарлар сериясын өткізді және өз алдына үш мақсат қойды:

  • Жаңа қалалық логистикалық жүйелерді бастауға мүдделі тараптарды ынталандыру.

  • Қалалық логистикалық инновациялық шешімдер мен жоспарлау принциптері туралы ақпараттандыру.

  • Қалалық логистикалық даму шешімі ретінде жүк велосипедтерінің орындылығын көрсету және SUMP (қалалық ұтқырлықты тұрақты дамыту жоспары) үшін қалалық логистика бойынша толықтырулар әзірлеу.

Талқылау барысында семинарға қатысушылар белсенді түрде Қазақстанда жүк тасымалдау кезінде көліктің осы түрін қолданудың құқықтық аспектілерін қамтитын сұрақтар қойды.

Белсенді пікірсайыс жергілікті компаниялар тарапынан жобаға мүдделілік танытты.

Семинарға қатысушылар проблемалардың болуы дамуға кедергі келтірмеуі керек, бірақ шешім табуға түрткі болуы керек деп қорытындылады.

Бөлісу