МА СРББ бағдарламасы мысалында пандемияның DKU — дағы білім беру жүйесіне әсері
Пандемия Қазақстандағы білім беру жүйесіне айтарлықтай әсер етті және біздің университет те ерекшелік емес: жаңа болмысқа non-stop режимінде бейімделуге мәжбүр болды.
Сіздерге «Су ресурстарын бірігіп басқару» (СРББ) магистрлік бағдарламасы және Орталық Азия мен Ауғанстандағы су ресурстарын басқару бойынша ЮНЕСКО кафедрасының үлгісінде инновациялық іс-шаралар мен тәжірибелерді енгізу туралы есептің қысқаша сипаттамасын ұсынамыз.
Жаңа форматтар:
- Covid-19 індеті ең алдымен жұмыс форматына әсер етті: онлайн режиміне көшу білім беру бағдарламаларын да, зерттеу және әлеуетті арттыру саласындағы қызметімізді де оңтайландыруға мүмкіндік берді.
- Бізге Moodle білім беру платформасы — оқушыға ыңғайлы уақытта мұғаліммен өзара әрекеттесуге мүмкіндік беретін электрондық курсты басқару жүйесі көп көмектесті.
- Сондай-ақ, 2 қосымша нысан енгізілді - төңкерілген және синхронды оқыту модельдері.
- Студенттердің далалық зерттеулері тиімді форматқа ауыстырылды. Зерттеудің жаңа объектілері және оларды шағын топтарда зерттеу форматы санитариялық қауіпсіздіктің барлық нормаларын сақтай отырып, экскурсиялар өткізуге мүмкіндік берді.
- Емтихандарды тиімді өткізу үшін онлайн-бақылау — тұлғаны тексеру және онлайн-емтихандарды тапсыру нәтижелерін растау жүйесі енгізілді.
Өз кезегінде, DKU жанындағы Су ресурстарын басқару жөніндегі ЮНЕСКО кафедрасының командасы 2020−2021 жылдарға жоспарланған іс-шаралардың көпшілігін жобаларды іске асыру форматын түзете отырып жүзеге асыра алды.
Толығырақ ақпаратты сілтеме бойынша жүктеу арқылы біле аласыз
http://academic-waters.org/media/filer_public/d5/c1/d5c1c93d-1d08−4e26−8b06−885dfa539c1d/the_impacts_of_the_pandemic_dku_case_study.pdf